torstai 26. toukokuuta 2016

Toppi

Amarillo

Tämä Toppi minulla oli Joensuussa Amarillossa. Olin siellä 6 viikkoa Tatianan kanssa. Minulla ja Tatianalla on erilaisia työvuoroa. Jos minulla työvuoro aamulla, 1 tai 2 kertaa viikossa vaihda öljy ja pesee astioita ja  kääntää valoa ja erilaisia koneita. Sitten tein erilaisia työtä, meillä on 3 listaa, jossa kirjoittaa mitä tarvi tehdä tänään, esimerkki jos siellä on risti, niin se tehtävä tarvi tehdä( salaatti pohja, premium, punasipuli marinoitu, flank leikkaus ja jne). Amarillossa on paljon ihmisiä, kaikki on ystävällinen ja ahkera, kaikki kysyä koko ajan, että haluan jotain juomista, mitä haluat tehdä tai haluan mennä tauolle. Jos ei paljon asiakkaita, sitten minä voi oppia esityksen ruokaa pöytään. 1 kertaa päivässä minä voin syö siellä, ja siellä oli tosi maukas ruokia. Minä pidän ottaa koko ajan Triple chicken(ranskalaisia lautasella sitten queso kastike 3 kpl filee ja päälle punasipulia, juustomuru ja viimeisistään kevätsipulia ja chili viipaloitu).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti